Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Hjälp mig med kryptiska felmeddelanden

  1. #1

    Hjälp mig med kryptiska felmeddelanden

    Som nyinvigd PC-användare (är ett inbitet mac-freak) har jag vissa problem med de meddelanden som jag får. När jag för första gången
    skulle köra spöket på denna dator ville den ha filen:MSCOMCTL.OCX
    Den hittade jag på nätet och la i samma mapp som Spöket och då funkade det. Vet inte var den filen ska ligga egentligen?men, men So far so good. Idag efter att ha laddat hem spöket (och satt brännaren i Phoenix-läge) så får jag meddelande:"System Error &H8007007E (-2147024770). Det går inte att hitta den angivna modulen."
    Vad göra?
    Var skall OCX filen ligga ?
    DLL-filer, ska dom ligga i samma mapp som programmet som efterfrågar dom eller?
    Många frågor från en sån som vet att detta forum är det rätta att vända sig till...
    Har väl förmodligen förbisett något basic men jag skyller på mitt nya intresse för PC´ns fantastiska värld. (Det finns mig veteligen inga program för Mac när det gäller sånt som det här forumet handlar om.)

  2. #2
    Oavsett om du är mac eller PC användare så har vi en utmärkt sökfunktion i forumet, där hittar man snabbt detta http://www.comhit.net/viewtopic.php?...t=mscomctl+ocx

    lägg det i system32 katalogen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52
  4. [LÖST] Dessa förbannade felmeddelanden
    Av Omen i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 21:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss