Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 20 av 20

Ämne: Titanium problem...

Rattle
    Gäst
    Har ni verkligen provat med den nyaste titaniumfilen? Det enda som händer när man byter kanal är ju nämligen den lilla detalj som gjorde att det inte funkade i 3.03 cam med första filen som släpptes idag.

/Rattle

har hämtat filen ifrån stopstop Idag

Nergraderade kortet till OS 1.03. Nu fick jag bild men boxen låser sig när jag byter kanal

För att vara lite övertydlig: Är det är 3.03 fixen som finns hos oss som du testat?
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?p=47055#47055
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Kan fortella att jeg var ute på leklassen med poiken idag gikk så inn for å hente en mössa, titta på datorn,det var kommet til titan,ladda ned filen härfra,programma med bananen,in med kortet i dreamboxen og pang det funka ,inga problem og det i en Dreambox med uoffesiell cnx cam.Superbox. :smile: :smile: :smile:

Mvh:Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

titanium63_303.zip heter filen jag testade senast.Bild med Os1.03 men inte med Os1.06.Fungerar en liten stund sen låser boxen sig

Har samma problem. Fungerar på min låda, men när jag skulle testa den hos mina föräldrar (Phillips hyrbox) låser det sig och skärmen blir svart. Det verkar som ett mjukvarufel?

Den/dom ansvariga är ivf medvetna om att det finns problem så vi får hoppas att dom hittar en lösning på det här med.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Nu har jag lagt in dessa nya filer o det blir bara svart bild
    Efter jag testat kortet så har även original kortet lagt av ops:

Någon som vet varför ????

@ Gulldon

Pröva att stänga strömmen på boxen,det hjälpte åt mig när orginalkortet inte fungerade :wink:

Liknande ämnen

1. Problem med Titanium
    Av hebbe54 i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 12:15
  2. problem med titanium?
    Av mirve i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 10:01
  3. Titanium problem
    Av Lantto i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 12:59
  4. Titanium problem
    Av LillTroll i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 21:48
  5. Problem med titanium
    Av QINXMABO i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 01:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss