Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: titanium fel..

titanium fel..

ATR : No ATR !
    unsupported Titanium OS found.

resetting card...

-> sending TRAPCODE...

så där står de hela tiden för mig när jag gjorde erase på kortet..

va ska man göra?

Erase card first titaniumosupdater2. Just push same os that you have the card and update. My card work only that way when i use titanium card progger.

titanium fel..

Var har ni laddat hem filerna?Ladda hem här på filsidan o använd banan proggern som följer med /rockan

Re: titanium fel..

Citat Ursprungligen postat av rockan
    Var har ni laddat hem filerna?Ladda hem här på filsidan o använd banan proggern som följer med /rockan
    Vad blir skillnaden?

Att det blir bild, kanske!! :wink:

titanium fel..

Antagligen ingen men (jag har V 1.10.0) (bananproggen) den är mycket enklare o använda om man inte är så van (för mig funkade bägge men har man problem så e de bara o prova /rockan

Andvänder man multiprog 1.60 till titanum är det bara att bränna in dom två filerna som man gör med ett guldkort, alltså ingen spänning till osv, bara trycka på prog.

Hur länge ska man vänta på bild efter man proggat och satt in kortet i motagaren ?

titanium fel..

Den kommer med en gång /rockan

Jag provade med Mult prog och lade in filerna på ett titankort,,har en ca modul med en nokia 9802,,,provat alla 4 filerna men ingen bild..
    När jag provar med bananprogramet som följde filerna så står den på trapping card,,,,och lampan på programeraren lyser inte..?
    Var gör jag fel ?

Liknande ämnen

1. Titanium 2 VS M-II
    Av dumdrog i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 17:40
  2. Titanium ???
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-22, 08:08
  3. Titanium
    Av Vegard i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-07, 23:08
  4. titanium
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-05, 06:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss