god kväll
vilket os ska man ha till don nya filern till titanium :?:
god kväll
vilket os ska man ha till don nya filern till titanium :?:
Tror inte att det spelar någon större roll, det är bara om man har problem som det kan vara värt att testa nått annat, jag har sett alla typer fungera
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
ok då är det bara och testa
Pröve med os 1.03 . Fungerer best hos meg.
Mvh: Taco.
Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
Maxtor 160GB 5400 RPM.
Om man inte har Phillips hyrbox, för då erfarar man ett nytt problem.
jag har nokia 9802 s
men ingen bild
har alltid progat klock rent förut
vet ej vad ja ska göra nu
har ad multi prog i phoenix läge
hämtat koder här på sidan
Jag har en philips hyrbox och får inte dom nya titaniumfilerna att fungera.Ej heller med titanium 63_303, men kortet fungerar med en nokia.Har provat att nedgradera till OS 1.03 med Titanium updater 2,0 men då får jag ett meddelande som lyder "Failed to trap card".
Finns det nån som kan ge mej några råd. Tack på förhand.
Vilket ? De beror ju på din maskin de. De är ju den som avgör de !!! Får du ingen bild då kan de ju vara så att din mottagare inte hanterar just de här os: ett . Så ligger de till............Ursprungligen postat av bomm
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
hej svejs
jag har haft os 1,06 förut och då funkade
har provat med 1,03 det funkar inte
har en nokia 9802 s
@trekronor
Kolla här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=10285 det ska rulla dock inte problemfritt
Prova fler gånger
@bomm
Om du bara tagit koderna och lagt in i nått gammalt så fungerar det inte
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !