Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: nokia 9311

  1. #1

    nokia 9311

    provade att gör att TIT-kort och det funkade bra i min sammy, men när syrran skulle låna det (big brother)LOL.... så funkade det inte i hennes nokia 9311 med modul... Vad kan det vara för fel... Det har funkat tidigare, men inte med senaste uppdateringen...
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  2. #2
    vilket modul,har 9311 inte inbyggt conax?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    misstag av mig... modulen var till viacess...du har så rätt... Då återstår bara frågan varför inte TIT-kortet funkar i den boxen??
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  4. #4
    Det verkar vara strul med MHW boxar, du får bild men det är problem med låsningar vid kanalbyten
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Rattle
    Gäst
    Okej nu är det dags att reda ut det här!
    På min nokia 9311 har jag provat senaste "3.03" mjukvaran på firmware version 22,23,32 och 33 med perfekt resultat, allting fungerar som det ska.

    Så frågan är, vilken version har du på nokian? Vilket OS på titanium(OS1.03 krävs på min nokia 9311)? Har du provat och dra ut modulen?

    /Rattle

Liknande ämnen

  1. Ändra kanallistan på nokia 9311 S
    Av ulagbg i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 10:43
  2. [LÖST] Kan inte remota koder till nokia 9311
    Av storkull i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-20, 16:02
  3. [LÖST] Nokia 9311 m cam och guldkort
    Av Blade i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-15, 21:14
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 02:30
  5. [LÖST] Nokia 9321,9311
    Av Gert i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-14, 14:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss