Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: box-låsningar med MII

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

box-låsningar med MII

Någon som har nån aning om det vara mitt MII kort som gör att jag får små korta låsningar i min samsungbox??, Låsningarna varar bara nån tiondels sekund, men rätt irriterande ibland... Har provat att köra med ett TIT-kort oxå, och märkte inga just då.. Men det var en ganska kort stund jag använde det kortet. (syrran fick det :? ).. Nån som märkt nån markant skillnad på dom 2 korten?? Eller kan det vara boxen som orsakar detta?? Boxen har dom senaste mjukvarorna...
    zam
    Världen är som världen är!

-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

Om du bara tappar bild 1/10 sekund så får du va nöjd det finns dom som upplever större problem
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=10403
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag provade den norska varianten av M11 idag. Download gav en uppdatering daterad 14/4. Filerna verkar super och alla kanaler fungerar perfekt i min Nokia 9802S.

@pepe

Har du haft problem tidigare och det här löste det?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

en fråga som inte rör ämnet riktigt... vad är norska varianten...
    zam
    Världen är som världen är!

-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

Kolla MII i filforumet

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    @pepe

Har du haft problem tidigare och det här löste det?
    Inga stora problem. Någon enstaka kiosk gick inte att se. Jag upplever att bilden kommer snabbare vid kanalbyten.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss