kan inte progga mitt m-II kort med piraten det står debug window jag trycker på program å då står det bara eroor please wait detecting card
failed to get an atr the card is not written HJÄLP snälla ps jag har en mII
loder ds
kan inte progga mitt m-II kort med piraten det står debug window jag trycker på program å då står det bara eroor please wait detecting card
failed to get an atr the card is not written HJÄLP snälla ps jag har en mII
loder ds
Vilka program har du använt och vad har du för programerare?
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
M-II Brännare (S-Mouse/Phoenix) program conax m-II medppv ner laddat från comhit
Har du packat upp programmet ur zipfilen annars kan du få en massa konstiga felmeddelanden
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag har åkså problem med mII kortet jag har MP 3.5 seriell och har kört med det norska programmet från filsidan. Jag har proggat det flera ggr men det är svart i rutan ändå. Jag ställde först prännaren i phenix 3.58 läge och sen kört update progget. Tacksam för hjälp
:lol: Fick samma felmed.Visade sig att det inte var någon kontakt mellan dator och brännare.I mitt fall var det fel på brännaren.Provade en annan.Fungerade perfekt.
MVH/Flinkanse
Testa å töm kortet innan du bränner det. :!:
Radera kortet behövs inte om man har en M-II Brännare (S-Mouse/Phoenix)!!!Ursprungligen postat av BBfordson
Därimot så är det lätt att packa upp MII filerna fel :lol: !!!
Och att sätta kortet fel i brännaren!
Chipet på kortet ska sitta ner mot kretskortet på
brännaren!!!
kilroy
Sverige/Sweden/Shweden/Samhall/
testa piraten från ssh den är snabbare vid prog om man nu har bråttom.
Verkar stabilare än spöket.
Lollo
Det räcker att du svarar i tråden och inte även i PM till mig. Läs gärna reglerna så du vet vad som gäller i fortsättningen.Ursprungligen postat av villa
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.