Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Tackar då vet jag vad jag måste ladda ner !
Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
/samoth
Finns de någon guide till den eller är de bara å köra ??????
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
default intällningarna är för Sammys, har du inte det så läs readme filen som är med för det finns många inställningar man kan göra, främst valet av boxtyp samt autoswitch mellan dom olika systemen
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
sen kan de kommer fram,write error,men de betyder inget,och kortet fungera ändå,särskild bra med viaccess(ticket) och CD.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
TMB test
Jag provade The Migthy Bosom filen den var lite strulig att bränna men de gick tillslut den går inte hela vägen på EEprom filen reading error men de är bara att trycka ok så kommer de ett till reading error å så fick jag gör tills den var klar de började på line 150 ända till line 260 ? Tror jag de var de tog väl en 15 minuter att sitta å trycka ok hela tiden . Men nu till test resultatet den fungerar bra ja för att inte säga super bra den switchar mellan via å conax ganska snabbt alla svtkanaler hela viasat inks ticket tv4 alla tv5 svensk tv5 dansk canaldigital alla + kiosk ppv tv-biljett / BB Privatgold / Adult BBC Discovery Eurosport ja alla + lite till funkar mycket bra kör den i en Samsung 9500 via ci patchad ska prova i en MHV mottagare sedan nokia 9310 kommer med mera info då ! Nej den fungerar inte på MHW mottagare iaf inte nokia 9310 ........
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E