Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Tv-B 1,2,3

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Tv-B 1,2,3

Hej.

Undrar hur man får igång dessa kanaler, jag får bara bilden om hur man skall beställa men mer är det inte, jag har både BC och M2, och jag vet att det skall fungera men är det något man behöver göra eller ska det bara hoppa igång som alla andra kanaler, Tacksam för hjälp..

När sändingarna börjar måste du luta dig tillbaka och uppna en öl så funkar det utan problem :-)

Med M2 iaf.

Men det är väl sändning "as we speak" och fortfarande ingenting :cry:

Spelar de verkligen fotboll så här tidigt på morgonen. Lite tveksam! :wink:

test med en öl på söndag

Så här är det ser du bilden där man har tider å beställnings koder ? Då kommer du även att kunna se matcherna ..........
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Hehe ok, då är det väl som ni säger då, jag är själv inte så intresserad av allsvenskan men jag har vänner som skulle kunna göra vad som helst för att se matcher

å andra sidan så kanske dom inte spelar kl 9 på morgonen :roll: :roll:

Tack för all hjälp!

Men om det är kål svart fast man har tagit 3 bira!
    kör med force och m2. några tips ??

Bas Lars! Du har förmodligen "första utgåvan" av M2-filer. Hämta nya på Trafikskyltsidan på andra sidan sundet! ;-)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss