Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Behov av hjälp

  1. #1

    Behov av hjälp

    Tja är ny på forumet och ny med det mästa i tv värden.

    Jag har gjort bort mig. :roll:
    Jag har köpt en brännare multi 3,5 och har ett guld kort som funkade gallant förutom att ticket 1-2 som försvann.
    Tjejen tjata att jag skulle dra till polarn och fixa det.MEN pappa bajen skulle ju fixa det själv :lol:

    Jag drar in kortet i brännarn ,och laddar hem multi prog v1,6,trycker på fliken Auto detektering..Där finns det ruter som man kan boka i ,,,JAG TOG RUBBET utan att läsa allt.
    Vipps så försvann allt jag har suttit i 2 dar nu och hämtat hem hex,flex,och va allt nu heter ,Jag har ingen stanns att bo snart om jag inte fixar det här....SNÄLLA kan nån hjälpa mig :cry: ops:

    PS har en samsung 9000 har provat att remota men det funka ej det heller :twisted:

  2. #2
    För att få tyst på tanten http://www.sshfiles.hosted.tv
    Hämta Viaccess Geo32 filerna

    När kortet väl är proggat så kan du i lugn och ro läsa i forumet hur du löser sånt här själv i framtiden :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    shit,, pinsamnt,, nu har ni hjälpt mig me filerna och när jag ska bränna me multi pro så får inte brännaren kontackt eller nått har bytt kort men det spelar inge roll va gör ja ?? :?: :roll:

  4. #4
    TACK TILL ALLA som har hjälpt mig tanten är glad nu så jag lär nog få mig en omgång jag tack :lol: :lol: 8) :wink:

  5. #5
    en fråga..Kan man uppdatera sin brännare :?: jag har Firmwareversion 1,7 men läser överallt om 1,9 m.m eller måste jag byta brännare eller köpa chip eller ?????

  6. #6
    skicka in den till adteknik

  7. #7
    men räcker det med 1,7 fixar jag titanium och m2 eller är det 1,9 som gäller

  8. #8
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  9. #9
    @bajen

    Det behövs nog inte, det verkar bara vara gamla MII kort som strular
    Om du ändå vill hålla din MP3.5 uppgraderad så tar adteknik bara 20:- för att ordna det från 1.7 http://www.adteknik.se/swedish/kontakt.htm#firmware
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    ok tack :lol: 8)
    Måste sova snart fotbolls match i morn första matchen som laget spelar ska skrika halsen av mig som jag alltid får göra :cry: :cry:

Liknande ämnen

  1. Svar: 302
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 07:37
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-18, 21:48
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 14:16
  4. [LÖST] I stort behov av en fil..
    Av Badboy i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 16:49
  5. [LÖST] behov av hjälp
    Av Jeppe i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-18, 06:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss