Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Fungerar ett viasatkort i en Sagem box?

  1. #1
    fredrik007
    Gäst

    Fungerar ett viasatkort i en Sagem box?

    Jag har en Sagem box och jag undrar om den fungerar med ett piratkort till viasat eller måste man byta box?

  2. #2
    vilken modell , ede en comhem box funkar de inte

  3. #3
    fredrik007
    Gäst
    var ska man titta för att veta vilken modell det är? Har den nyaste sagem, min kompis har en äldre, stor låda. Men min är liten. Vet du någon som fungerar.

  4. #4
    står väll under den eller på lådan!

    vad har den använt's till förut

  5. #5
    fredrik007
    Gäst
    behöver man både parbol och box för att få in viasat? eller om bara edn box vilken ska man då köpa?

  6. #6
    Vad är det här?

    Har du 2 Sagemlåder eller....?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    det msåte vara en sagem som klarar DVB-s och JA de behövs en parabol, om du kan fixa fram moddelnamnet kan jag hjälpa dig med vad som behövs

  8. #8
    fredrik007
    Gäst
    jag har använt den till comhem. Har komhem abbonemang. Men vill ha viasat piratkort. Köpte den efter ny år.

  9. #9
    du kan INTE använda en comhem box till varken viasat,canaldigital eller boxer då det är en DVB-c box!

  10. #10
    fredrik007
    Gäst
    kan ni något om boxer piratkort? får nämnligen inte ha parabol i det området jag bor i. tacksam för svar

Liknande ämnen

  1. Viasatkort
    Av skanekrille i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-06-10, 22:32
  2. nytt viasatkort!
    Av dicko i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-04, 22:55
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-28, 18:07
  4. [LÖST] Har ett Viasatkort Bas
    Av Andreas i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-06, 18:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss