Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Postförskott ?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Postförskott ?

Finns det ingen som säljer titaniumkort mot postförskott ?, jag lämnar nämligen som princip inte ut mitt kortnummer på internet.

ring almsat

Några högst personliga reflektioner ang kort på internet:

Det där med kortnummer på internet behöver man inte vara så skeptisk mot. Jag har handlat sedan -96 och det har aldrig strulat. Men jag har visserligen bara, så vitt jag kan minnas, handlat från någourlunda kända företag. Det viktiga är att du i princip aldrig kan torska deg. Så länge det inte finns någon underskrift så är det VISA eller vad du nu har, som blir torsk. Det kan dock vara jobbigt att vara utan pengar tills det klarat upp sig så man kanske inte behöver ha alla pengar på visa-kortskontot. Fast jag har aldrig haft dom problemen..aldrig någon som dragit pengar utan att jag har koll. Fast ovan undantaget ett misstag jag gjorde i början: Jag matade in mitt nummer på en porrsajt *plats för skratt*, då drog dom en femtilapp i månaden tills jag märkte det och sa stopp. Så det ordnade sig..

Inte om du inte lånar din fru's Visa eftersom du inte har något Visa själv och handlar gameboy grejor från en site i Hong Kong (utan att komma ihåg att tala om det för henne). Hon ser de konstiga transaktionerna när hon är på banken. Polisanmälning görs direkt ,kortet klipps sönder, interpol kopplas in. Vi har inte visat oss på den banken sedan dess. Pinsamt! :lol: Annars tror jag inte man ska vara så rädd för att handla. Man kan ju ha ett speciellt Visa där man inte har så mycket pengar (kredit) i fall att.....

thelv: Fick du gratis gameboy grejor då?
    Alla frågor om digitaltv ska i första hand ställas i forumen, och aldrig i PM till crew.

Citat Ursprungligen postat av pepzi
    thelv: Fick du gratis gameboy grejor då?
    Nää samvetet knäckte oss så hon ringde dagen efter och sa som det var och anmälningen revs.

Annars kunde det kanske gått.

Ja där ser man vad game boy kan ställa till med ;-)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss