Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: infinity 1,3 brännare

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

infinity 1,3 brännare

går det att bränna m-II kort med denna och går det att bränna titaniumkort behöver jag ladda hem ny mjukvara i så fall var behöver detta pga att viasat ej går att kolla på nu ju ?

infinity 1,3 brännare

Nej.Du måste ha en brännare som går o ställa i Phoenix-läge /rockan

:P tack för din info då blir det att köpa ny brännare vilken rekomenderas att köpa ??

Du kan ju köpa en infinity usb phoenix, när du är van med infinity brännaren redan. Så gjorde jag och hade inga problem med de nya korten(m2,titanium)

MP 3.5 ska du ha..från adteknik.se..den är nog den mest sålda skulle jag tro...

Citat Ursprungligen postat av tonu
    Du kan ju köpa en infinity usb phoenix, när du är van med infinity brännaren redan. Så gjorde jag och hade inga problem med de nya korten(m2,titanium)
    Jag har dena helt ytan bråblem. Mll ock Titaniumkort.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

infinity 1,3 brännare

Hej jag har en infinity usb phoenix o e mycket nöjd med den.Tänk på att du behöver en seriell cabel till comporten när du bränner i phoenix-läge usb-kabelen förser brännaren med ström+att när du bränner fun eller goldkort behövs bara den /rockan P.S.köpte min på keycard då följde bägge kablarna med

Liknande ämnen

1. Problem med Infinity Usb Brännare Och M2-kort
    Av hagstad i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-17, 13:52
  2. [LÖST] Infinity 1.3 brännare
    Av Pistolen i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-30, 20:26
  3. Infinity USB Brännare
    Av Xhail i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-11-10, 19:39
  4. [LÖST] Fun Card + Infinity brännare
    Av R@v3n i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2003-09-13, 20:54
  5. Infinity 1.3 brännare
    Av Smecken i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-02, 20:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss