går det att bränna m-II kort med denna och går det att bränna titaniumkort behöver jag ladda hem ny mjukvara i så fall var behöver detta pga att viasat ej går att kolla på nu ju ?
går det att bränna m-II kort med denna och går det att bränna titaniumkort behöver jag ladda hem ny mjukvara i så fall var behöver detta pga att viasat ej går att kolla på nu ju ?
Nej.Du måste ha en brännare som går o ställa i Phoenix-läge /rockan
:P tack för din info då blir det att köpa ny brännare vilken rekomenderas att köpa ??
Du kan ju köpa en infinity usb phoenix, när du är van med infinity brännaren redan. Så gjorde jag och hade inga problem med de nya korten(m2,titanium)![]()
MP 3.5 ska du ha..från adteknik.se..den är nog den mest sålda skulle jag tro...
Jag har dena helt ytan bråblem. Mll ock Titaniumkort.Ursprungligen postat av tonu
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Hej jag har en infinity usb phoenix o e mycket nöjd med den.Tänk på att du behöver en seriell cabel till comporten när du bränner i phoenix-läge usb-kabelen förser brännaren med ström+att när du bränner fun eller goldkort behövs bara den /rockan P.S.köpte min på keycard då följde bägge kablarna med