jå,gör du de,och bry de inte om dom andra,ingen är perfekt
jå,gör du de,och bry de inte om dom andra,ingen är perfekt
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Pena jos minä kirjotasin soumia se tolis samman laisata
Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .
Nåyttää tulevan!
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
skit i de. jag har dyselexi och jobbar på kontor när nån säger nått så är det bara att kontra med nått roligt eller hota till livet på den indeviden det funkar för mig :lol: :wink:
lol, är själv dyslexier och vet vad de handlar om. Men ge inte upp pena, du gör ett bra jobb, Vi står bakom dig!!
Pena:
Spelar ingen roll om stavningen är korrekt, det viktiga är innehållet och att någon vill hjälpa. Stå på dig! Att någon hänger upp sig på stavningen visar väl bara att de inte har tillräckligt annat att fundera på.
Jag vet själv hur det är... Har dock inget handikap men jag är 10ggr bättre på engelska än vad jag är på svenska...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag måste erkänna att jag blir på bra humör när jag ser dina inlägg. :lol:Ursprungligen postat av pena
Kan inte ibland inte låta bli att skratta när jag läser det högt för mig själv (men i all välmening). Huvudsaken är ju innehållet. Det finns en del på detta forum som är väldigt snabba att hjälpa till och du är en av dem. Tyvärr kan inte jag räknas dit men det beror mer på okunskap.
Det viktigaste måste ju ändå vara att ni torskar mot Sverige i HockeyVM.
Efter det spelar stavningen mindre roll :wink:
Jag som inte kan så mycket tycker att du ska köra på i samma stil :!: Inte f-n spelar några stavfel nån roll![]()
Keep it going Pena
Mvh
// X-Files
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"
Jag slängde tvn ut har bara datårn kvar!Ursprungligen postat av thelv
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s