Jag har slutat häelpa på grondav klagomål min felstavnig Har haft piratkort långt innan dikitalen kåm.För måga år det störe problem med min felstavnig än Parabål, dekård instälnigar eler hur man prugrameratr Mll kort eler Titanium.
Jag har slutat häelpa på grondav klagomål min felstavnig Har haft piratkort långt innan dikitalen kåm.För måga år det störe problem med min felstavnig än Parabål, dekård instälnigar eler hur man prugrameratr Mll kort eler Titanium.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Vad kommer du ifrån? Är de Svensk med dyslexi eller från något annat land?
//Stimo
Skit i det, du blir knappast bannad från forumet för att du stavar fel. :wink:Ursprungligen postat av pena
Finns det ingen rättstavningsmodul som crew kan installera då![]()
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Kåmer från Finland.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Det är väl skitsamma och inget att tjata och gnälla om att killen inte stavar rätt. Huvudsaken att vi fattar poängen med hans inlägg, eller hur???
Och läsa ett inlägg såsom Stimo´s är sorgligt. :evil:
Men känns de bättre så skriv på Engelska....de funkar de med! Men sluta inte att svara bara för stavningen..... ;-)
//Stimo
Engelska blirdet enuväre:
Ge inte upp nu pena, visa att det är lite sisu i finnarna :wink:
Du försöker ju verkligen hjälpa till och dom som klagar har väl aldrig svarat på ett inlägg själva.
"stå på dig annars gör någon annan det"
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag fortsätter. Tack av all upmontran!