Ja du om man letar o tittar så hittar man ...det finns ett ställe som heter Koder på detta forum...undra vad för gott man kan hitta där :lol: :lol:
Ja du om man letar o tittar så hittar man ...det finns ett ställe som heter Koder på detta forum...undra vad för gott man kan hitta där :lol: :lol:
har en fråga ska byta min samsung 9000 till 9500 MEN det finns 2 olika AY eller nått annat på E nått VILKEN ska jag köpa vilken är bäst :?: :?:
kan man uppdatera så den klarar det nya kodningsystemmet i framtiden :?: :?Ursprungligen postat av djam
inte i dagsläget. om du menar V-guard ...
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
@brunte40
hej brunte40!
det finns inga koder nu och kanske kommer inte att finnas i framtiden heller.
jag tänker om man vill betala abonemang hos viasat och ha deras utbud när de byter till nya systemmet.
I dagsläge finns inga uppdatering, men man vet ju inte hur det blir i framtiden.
samaung 9500ay
samsung 9401Z &
infinity usb + seasoninterface
Jag skrev om videogaurd inte viacsess. viacsess koder finns ju överallt.
samaung 9500ay
samsung 9401Z &
infinity usb + seasoninterface
Hej. tänkte lägga till en fråga här.
En kompis som jag hjälper... (yeah sure)
Har en samsung 9500AU och ett orginal viasat kort. Om jag kör viasat-kortet i samsung maskinen så saknas några kanaler. tv1000 1 och någon action kanal.
någon som vet hur man kan fixa detta?
//P
Gör en ny kanalsökning
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Hej!
Har gjort ny kanalsökning en si sådär tusen gånger. inget som verkar påverka detta.?!?!?
några andra tips?
Manoel kanalsöknig www.lyngsat.com
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s