Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Får viasat verkligen uppdatera boxarna?

Ett utdrag ur dom allmänna bestämmelserna:

Kunden är införstådd med och godkänner att operatören [när som helst] kan komma att ladda ner och förse kundens utrustning
    (såsom satellitmottagare, CA-modul CA-system eller annan utrustning) med
    nya programinstruktioner, ny mjukvara eller liknande.
    Operatören kan bland annat komma att ersätta befintliga CA-system med nytt sådant system genom nedladning.
    Samtidigt kan kundernas kort komma att bytas ut.
    Kunden är införstådd med att sådana åtgärder kan innebära tillfälliga avbrott i kundens åtkomst till kanaler och tjänster.
    Hela avtalstexten http://static.viasat.live.noname4us....at&attach=true
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag har köpt min box av en bekant. Då kan de väl inte ha någon rätt? Jag har inte godkänt något avtal med dem.

9780 Boxen

ops:

Då har din bekant gjort en bra affär eftersom han fått den gratis,
    det är nämligen så att ingen har betalt för en 9780 utan när Viasat gick över till Digitalt ,fick man boxen gratis om man bara förlängde sitt nuvarande abonnemang, och boxen var bara öppen för Operatören Viasats Kanaler.

9780
    Har aldrig varit en säljbox

SE YA M8

jag är fullt medveten om att det är en gratisbox men jag hade inga planet på att skaffa ett abonemang från viasat och de pengarna jag betalade för boxen och parabol med 2 lnb var betydligt lägre än vad det skulle kostat att bara köpa parabolen

Prova att ringa viasat och klaga på att du inte kan se deras kanaler med ditt piratkort så får du höra vad dom säger.

Citat Ursprungligen postat av triax
    Prova att ringa viasat och klaga på att du inte kan se deras kanaler med ditt piratkort så får du höra vad dom säger.
    LOL!

nån som testat?

var för bannad på CD när dom kodade om i mars för att fick inte bilden på orginal kort på 8 timmar.....ringde och beklagade.....och tycket att det är konstigt att inte original grejerna funkar men pirat är det inga problem.....tyst i luren ett tag och svar "ända jag kan göra är att skicka en signal.... tyvär"....

Liknande ämnen

1. ÄR det verkligen ingen som vet?
    Av rishult i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 15:30
  2. Dom nya boxarna från dream multimedia
    Av reecord i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 15:14
  3. Funkar verkligen detta???
    Av honkies i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-15, 10:33
  4. Boxers nya billiga erbjudande, men är boxarna nåt att ha?
    Av andypandy i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-20, 11:54
  5. Kommer boxarna att spärras??
    Av profilen i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2002-12-19, 00:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss