Jag tänkte köpa en brännare till M2, Fun och Guldkort. Vet inte vilken jag ska köpa men som jag har förstått är det någon av dessa Multiprogrammerare 3.5USB eller Multipro USB. Är någon bättre än den andra?
Jag tänkte köpa en brännare till M2, Fun och Guldkort. Vet inte vilken jag ska köpa men som jag har förstått är det någon av dessa Multiprogrammerare 3.5USB eller Multipro USB. Är någon bättre än den andra?
Ett tredje alternativ är Infinity USB Phoenix
Alla tre fungerar bra och gör sitt jobb som dom ska.
Är du bara datorvan så spelar det ingen roll vad du väljer, tillhör du kategorin som alltid har problem ska du välja den som dom flesta använder = MP3.5
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Fungerar alla de för M2 kort?
Alla fonckar med allasårtskort.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Pena på slutet av ditt inlägg så står Ei saa peittää vad betyder det
har det någonting att göra som du vill dölja ???
Jag trodde at alla vet vad det betuder. Åftast stårdet på värmelement :lol:
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Jag är inte så bra på främmande språk men om det stå för ett värmeelement så har jag inte någon nytta av det i min programmering Ha en bra dag Roligt med litet skoj medan vi vänta på att dom kodar om så att vi får leta nycklar igen Fisk eller Fågel eller mittemellan
Ei saa peittä= Får ej övertäckas![]()
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"
Saa peittää=Får övertäckas
HeHe :clap:
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"