Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: 9780,9802s

9780,9802s

hej
    har en kompis som har en nokia 9780 som inte har varit igång på ett par månader,går det att blockera så den inte tar emot nån ny mjukvara?
    har själv en 9802,undrar om det händer nåt med canaldigital om man kör med modul och m2 kort om det skulle komma någon ny mjukvara till den också har 3,0 står det, men jag har satt uppdateringen på av.hjälper det?

fimp
    west ham

ca modul

Hej!!!
    Jag har själv en Nokia 9802s med ca-modul för conax. Jag mailade till Viasat och frågade om deras nya system skulle påverka min modul, dom svarade att det inte skulle störa modulen. Är bara att hoppas på att dom håller vad dom lovar.Har du slagit av autouppdateringen under barnlås så skall du klara dig från uppdatering.

Hälsningar Tommy

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Du behöver inte stänga av autouppdateringen men det är alltid bra att göra det... Eftersom 9802/9902 inte är öperatörsbundna mottagare så kan inte Viasat tvinga in en uppdatering i mottagaren utan du får upp en liuten trevlig rutan "vill du uppdatera din mottagare med den senaste mjukvaran? JA/NEJ"
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Re: 9780

Citat Ursprungligen postat av west ham
    hej
    har en kompis som har en nokia 9780 som inte har varit igång på ett par månader,går det att blockera så den inte tar emot nån ny mjukvara?
    Morsans 9780 fungerar än med Piratkort, hon drar ur sladden från boxen varje gång hon har tittat färdigt. Skickas mjukvaran bara under natten till boxen?

ja, men de kan inte garanteras,men Morsan är inte dum ,om hon drar ur sladden varje gång.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

1. 9780
    Av ynot i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-01, 17:33
  2. 9780
    Av P3774N i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-02-19, 12:36
  3. 9802s programvara i 9780..
    Av kattmat123 i forum Viasat
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-09-29, 13:12
  4. Nokia 9780 s
    Av SixPac i forum Viasat
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 17:31
  5. Nokia 9780
    Av triax i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 08:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss