beror jo oxå på vad man har för intresse....!!! själv tycker jag det är roligt som f-n att hålla på och labba :lol: , och jag tror många med mig ser det här lite som en hobby..eller :?:
beror jo oxå på vad man har för intresse....!!! själv tycker jag det är roligt som f-n att hålla på och labba :lol: , och jag tror många med mig ser det här lite som en hobby..eller :?:
~~~~//Mvh. P-son//~~~~
SJÆFT NU
Mmm... dom ÄR ju bra långsamma MII gänget :wink:Ursprungligen postat av toxie
Det kanske tar lite tid denna gång, beror på hur pass kunniga dom är.
* Sunt förnuft är lätt att bära *
* Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
Kan bara säga: bra gissat 8)Ursprungligen postat av Evex
tror inte dom e så långsamma....filerna kommer först ut till MII..sen efter några dagar kommer det till dom andra :wink:Ursprungligen postat av Xanoc
Med tanke på att dom laddat denna nyckel i en vecka så tycker jag att dom är långsamma :lol:Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
* Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *
det är nog lite taktik av teampdk....dom har nog koderna innan dom byter nyckel...men släpper inte förrän det har skett....
Taktik my ass, dom har inte en susning förrän........ :lol:Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
bättre sent än aldrig![]()
@Xanoc
vem bryr sej när/om dom har nycklarna? huvudsaken är väll iaf att det fungerar... eller?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.