Jag undrar om det är AU på bl.a Nagra Polsat och på viasat.. om inte kan man då editera in Au nycklar för dessta två? samma sak om conax byter nyckel editerar man bara in den nya eller kommer en ny uppdaterad 8 in 1 fil komma ut?
Jag undrar om det är AU på bl.a Nagra Polsat och på viasat.. om inte kan man då editera in Au nycklar för dessta två? samma sak om conax byter nyckel editerar man bara in den nya eller kommer en ny uppdaterad 8 in 1 fil komma ut?
Du kan aldrig få AU på en Xin1 fil i en conax CAM, det är bara att editera filerna och bränna om
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
de några ,som har försökt,men aldrig lyckads med de.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
En sak jag undrat lite över.. eftersom man lyckats få alla krypteringssystemen förutom NDS in på 8 in 1 kortet som skickas ut genom en conax CAM.. är det inte samma sak som com hem har gjort, fast tvärt om?
Att genom en viacess motagare ta emot conax signaler.
Borde inte då dom som har skapat 8 in 1 filen kunna fixa så att man klarar utav det motsatta?
Eller är jag helt fel ute :roll: ?
Var tror du dom hämtade idén från :roll:
Problem är ju fortfarande att ta sig in i kortet sen spelar det inte så stor roll vilken CAM som används
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Ok..jag trode att de va det som va problemet.. men det är asså att läsa kortet som e det största problemet.. Thnx då vet ja![]()