Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: problem med bränning

problem med bränning

tjena alla glada

har ett kort med koder som funkar MEN när jag ska göra ett till med samma koder så blir det knas antingen så funkar det inte alls eller så kommer bara texten ingen bild ... börjar bli smått irriterad

kör med funcard/multi 160 ... är ett tag sedan jag bränt så kanske gör nått simpelt fel alla förslag är välkommna

sagem .... model vet jag ej har den inte framför mig ,, men är en liten platt sak saken är ju den att jag har bränt ett kort som funkar till den men nu vill det inge mer :/

Standard frågan när det gäller Boxer nuförtiden, har du lagt in 0C nyckeln i filen?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Standard frågan när det gäller Boxer nuförtiden, har du lagt in 0C nyckeln i filen?
    nä det har jag ju inte så jag testar med det

tackar T-bird nu kan jag se fotboll m.m så nu kan käringen och ungarna fightas om vad dom vill se på andra boxen

Liknande ämnen

1. Problem med bränning av bilder :/
    Av Anders_79 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-06, 11:35
  2. Bränning...
    Av mike44 i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-10, 11:57
  3. DVD-bränning
    Av Frallan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-03, 09:59
  4. Phillips bränning
    Av nddrb i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-18, 09:47
  5. MII fel vid bränning...
    Av spektraz i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 09:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss