Har progarmerat med den nya filen
men kan bara titta en liten stund sen blir det svart
det konstiga är att det inte är alla kanaler
Har provat alla 3 soften hár en philips motagare och har provat alla alterantiv :?:
Har progarmerat med den nya filen
men kan bara titta en liten stund sen blir det svart
det konstiga är att det inte är alla kanaler
Har provat alla 3 soften hár en philips motagare och har provat alla alterantiv :?:
Säker på att du har ställt spök progget i PHILIPS läge?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag har samma problem som "snugge". Har Samsung 9500.
Vad kan problemet vara????
Ha det / FAME
Testa att köra en ERASE på kortet och programmera det sen igen... Jag gjorde så en gång när jag hade det problemet och då funka det efter det....
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
har försokt erase det i bananen med fliken MII men det knappen är inte tryckbar.
startar jag dekodern med org kort behöver inte vara aktivt funkar med mitt gamla kort och bytar till mII kortet så funkar det men det måste man göra var gång man byter kanal
Har provat bägge läge i alla tre progUrsprungligen postat av Deaaaaaas
Använder MP 3.5 USB, o spökprogg. Jag proggade ett M-II kort till en kompis igår. Kortet fungerade perfekt i 2 timmar, sedan låste sig bilden, och svartnade sen. Detta hände när han satt o zappa mellan kanaler.
Nu kan jag inte progga om kortet, utan får ett felmeddelande "Error: Please wait detecting card !!!!, failed to get an ATR, The card is not written"
Har omprogramerat mitt eget kort, samt proggat ett annat M-II kort utan problem. Har sökt på ATR i alla forum, och prövat det mesta som stått där. Det har dock inte stått något om att kort kan vara trasiga. Min fråga: Händer det att korten går sönder, har fabrikationsfel?
P.S Ska testa att progga hos en kompis i morrn
Jag får samma medelandet åm ljag har kortet fel håll.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s