Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Goddag jag är en grön en snälla lite hjälp ??

  1. #1
    Kattenselma
    Gäst

    Goddag jag är en grön en snälla lite hjälp ??

    Hej

    Till min stora besvikelse upptäckte jag i går att Via*** nu kommer att stäga ner deras Viaacc*** sändning.. tusan tänkte jag, och loggade in på Comhit. till min stora glädje såg jag att Co**x var löst

    Så nu har jag lite frågor om någon har lust att tycka till lite..

    Jag tänkte köpa en nu box, vilken box lämpar sig ?? min tanke var direkt att köpa en Samsung 9500 vad tror ni om det ??

    Sen ska jag köpa en brännare och några kort. Vilken??

    Tack på förhand

    Mvh Kattenselma

  2. #2
    Hmm, brännare kan du köpa Infinity USB phoenix eller MP 3.5....båda funkar jättefint....

    Kort finns de flera olika, själv kör jag med Titanium, finns även M II som inte ska vara illa heller.

    Box e jag lite dåligare på....hoppas nån annan kan ge dig råd om det.

  3. #3
    Vad jag fattar är inte samsungen förberedd på det nya kodnings systemet från v****t. Har en 9500ay själv, och den funkar utmärkt t.o.m 0701, om jag fattat rätt

  4. #4
    Om man ska vara säker ett litet tag framöver i alla fall ska man nog köpa en strong 8700 som är godkänd av viasats nya system och har en conax modul samt en modulplats ledig, köpte en själv igår.

  5. #5
    om målet är bara CD, då är samsung 9500 ett bra val.
    samaung 9500ay
    samsung 9401Z &
    infinity usb + seasoninterface

  6. #6
    köp du en samsung 9500 em via, den kan du programera med emu 4.2, då behöver du inte köpa några kort, där lägger du bara nycklarna direkt i boxen, sedan när det gäller viasats nya kryptering tror jag att man kan programera in det också, för kunde viasat göra det på dom gammla nokia 9780 som bara var gjorda för viaacess, så måste det räcka med en mjukvar som går att programera, och då funkar det även i denna box.

  7. #7
    Ska du köpa en samsung ska du ha denna 9500 via ci Patchad 118 Laoder 501 Kolla med http://www.paranbolexperten.se då får du via seca conax nagravison 4 system i samma motagare 2 inbyggda moduler som skiftar system auto beroende på vilket kort du sätter i + 2 toma slott...
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

  1. Helt grön, behöver hjälp!
    Av Stanislav i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-20, 12:10
  2. [LÖST] Helt GRÖN!!!! HJÄLP!!!
    Av klasse31 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-19, 12:20
  3. Snälla hjälp
    Av SixPac i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 10:00
  4. Snälla..hjälp!!
    Av texas79 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 07:29
  5. [LÖST] Snälla hjälp mig...
    Av hockeybias i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 15:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss