Får också upp att jag inte abonnerar på dessa nu, men de fungerade i morse. Men kan ju bero på att de egentligen inte ska börja köra dessa kanaler förrän om några dagar.
Får också upp att jag inte abonnerar på dessa nu, men de fungerade i morse. Men kan ju bero på att de egentligen inte ska börja köra dessa kanaler förrän om några dagar.
jag fick bara in BBC World och Discovery T & A här i Göteborg men som sagt det går inte att se något här heller. Var tog tv8 vägen??
om dom kodar dom i via2 som måste det bero på att dom byter system ganska snart inom ett par veckor. Jag hoppas bara att det är för att dom testar och att kanaler inte ska vara tillgängliga förrän vid månadsskiftet![]()
är det fakta eller gissning?Ursprungligen postat av trollhattan
/peace!
sitter i Haparanda (13 mil från Luleå) och ser INTE några nya kanaler ... bara andra namn på Canal+.
$k8ir8: Vilken är din närmaste mottagare?
http://www.teracom.se/?page=508
Här kan du kolla om den sänder Mux 5.
6 nya kanaler idag!! men ingen åkomst för ljud eller videoström...tror jag att det står på en 212T
...ok...upprepar frågan då...är det någonting som du vet...eller någonting som du tror?Ursprungligen postat av trollhattan
/peace!