Hej!
Kör mot Emmaboda-sändaren o får ej in TV8 vid ny kanalsökning...kör utan kort nu men TV8 skall väl funka?.... :x
Hej!
Kör mot Emmaboda-sändaren o får ej in TV8 vid ny kanalsökning...kör utan kort nu men TV8 skall väl funka?.... :x
Vad jag förstår så har inte Emmabodasändaren MUX5 och där finns TV8, endast ca 50% kan se TV8
Går det att kolla nånstans vilka kanaler
som sänder på resp. mux?
Hittar inget på Terracom.
Force 1144T VA GK
Force 1155S Fun + Titanium
SMW OA 1600 4 LNB
MP 3.5
Finns såvitt jag vet ingen officiell lista. Om du på forceboxen trycker nollan på en kanal och sedan väljer information/about så ser du vilken frekvens och därmed vilken mux den sänder på. Så har jag gjort någon gång när jag varit nyfiken. Men kanske någon har skrivit en sammanställning redan?
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Kolla den här länken... är det detta ni söker? Kanaler uppdelat per mux.
http://www.teracom.se/?page=200
Är det någon som vet vad SVT Extra är?
Kanalen tar plats på MUX1 enligt Teracom!
Varken SVTs eller Boxers hemsida har information om kanalen.
Har det varit sändning i den kanalen eller har den alltid varit svart?
PS. Gjorde en sökning bland gamla inlägg - hittade inte info!
SVT Extra har väl haft vissa sändingar i samband med tex OS och andra större evenemang, vet dock inte om de kommer attt ha några sådana sändingar i år vid OS i Aten.
Är inte det föregångaren till svt24?
Att/varför Boxer har den kvar i sina kanallistor vet dom nog inte ens själva
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
För att SVT vill det antagligen... Äger inte dom mux1?
Det är väl samma som med Kanalen DTU.....den bara försvann men ändå verkar den ta plats. :?Ursprungligen postat av T-bird