för uppdatering om jag är rätt informerad Den uppdaterar sig automatiskt har jag läst betyder det att man inte ska ha den igång endast idag ?
om manvill slippa detta Om den uppdaterar sig kan inte ens titta med conax orginalmodul? :cry: :cry:
för uppdatering om jag är rätt informerad Den uppdaterar sig automatiskt har jag läst betyder det att man inte ska ha den igång endast idag ?
om manvill slippa detta Om den uppdaterar sig kan inte ens titta med conax orginalmodul? :cry: :cry:
Nokia 9802s skal man ha versiun 4.0 sen gårman til menun barnlås skal stå manoal uppdatering då händer inget!
Conax påvärckas inentig en vadsåm händer det är bara viasat.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
version4,0? min hittar ingen uppgradering och jag har ver 3,o har en 9802s
Kollapå www.nokia.se sopport 9902s nua mjukvara ad 3,1 om du skal hitta upgradenigskanal måste du göra en nu kanalsöknig (så var fallet med 9802s)
det viktigaste är at i barnlåset stårdet manoal updatering.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Har viasat guldkort orginal vad händer med det om man inte uppgraderar, blir det svart i rutan och kan jag köra med migty bossom i conaxmodulen om jag inte uppgraderar??????
Viasat har inget golkort såm årginal dåm har helt annat vet ei vad? När viasat buter till videogard påvärckas endast viasats utbud med piratkort då blirdet svart med piratkort.