Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: trovärdighet på den senaste nyheten.....

Japp,

lycka till! //MVH
    Aldrig hata. Bara Älska.

Jag säger som Mr.F, det är ju i stor sätt ingen skillnad på texterna på den sidan och den andra som skall fixa kort. Det ända är att dom här vill ha adressen direkt. Men det är väl för att de vill skicka ut korten så fort som möjligt innan alla skriker att det är en BLUFF

Det går att se bilderna med rätt länk.. men den kommer jag inte lägga ut här..

Jag säger bara Lycka till!!!

japp

Febster, nu har jag tittat på sidan med rätt länk och med bilder. //MVH :roll:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Citat Ursprungligen postat av Badboy
    Jag har hört att dom redan har skickat ut ett par kort, för att deras förtroendes nivå skulle stiga.
    Den killen som skrev inlägget kanske var en av dom som fick kortet tidigt och ville dela med sig kundskapen..men han hade väl inte läst på reglerna för detta forum som förbjuder all reklam.
    Jag håller med Toxie man kan inte veta 100% ifall de e bluff lr sanning innan man köper ett o prövar. För det är ju självklart att dom vill tjäna en hacka pengar om dom har löst problemet o inte lägga ut filerna public direkt..
    Jag kommer att beställa ett kort ialafall... så fort jag har fått hem de så meddelar er ifall de va en bluff lr sanning.
    funkar det skickar jag en hundring som tack för hjälpen! (Då kan jag ju köpa ett p.kort :wink: )

Liknande ämnen

1. Senaste Topics?
    Av buffy i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-05-18, 12:43
  2. Senaste nytt
    Av SixPac i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 11:13
  3. UCS2000 -> LÄS NYHETEN
    Av WiENER i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 19:36
  4. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-15, 13:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss