Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: kontantkort?????

  1. #11
    Kul att det funkar i danmark.
    Mitt telia funkade också i helsingör och även köpenhamn.(menar ej danska telia). Tror tantens telefonmodell är orsaken till att det byter nät.

    Det bästa är dock att telia funkar där jag bor vilket inte comviq gör. Dock gillar jag ej telia av princip men täckning har dom.

    Alltså oavsett vad som sägs så har comviq sveriges sämsta täckning. Titta gärna på deras egna täckningskartor och jämför med de andra.

    Comviqs ide var att täcka så många människor som möjligt i sverige. De andras affärside är att täcka så mycket areal som möjligt. Detta är enligt comviq själva.
    Dock skall det sägas att comviq har den bästa inomhustäckningen.(Gäller de områden som nämnts ovan) Anledningen är deras ide om att täcka flest människor och ej areal.
    Auktoriserad julmusttestare.

  2. #12
    elvings jag bor strax utanför fjollträsk, dvs Dalarna, där funkar comviq perfekt hela vägen upp till Älvdalen. Jag har haft comviq i snart 10 år. Har varit kanon nöjd. Brukar oftast vara icke comviqare som klagar på comviq. Men det är väl som det allti där, statare klagar på kaptialister. Jag kommer då aldrig att gå över till det statliga bolaget.

    Nytt abonemang/kontant på comviq, http://www.comviq.net/

  3. #13
    SUCK

    Titta på deras täckningskartor.

    Vad som åsyftades med tidigare inlägg var och är fortfarande: COMVIQ har Sveriges sämsta täckning arealmässigt sett om vi undantar 3g.
    Det är också comiqs affärside att göra på det här sättet.

    Ironin med att det är storstäder och europavägar som har täckning är just vad som sagts, IRONI!!!!!!!

    Naturligtvis finns det täckning på andra ställen också men den är ändå sämre än de andra bolagen.

    (Ibland tror jag att folk läser som fan läser bibeln.)

    Jag kan ej, likaväl som någon annan inte sitta och räkna upp vilka orter där täckning finns eller inte. Detta vore absurt då varenda kotte skulle kunna hävda att XXXXbolaget har den bästa täckningen för att just de kan ringa där de för stunden står på en stubbe någonstans utanför bastuträsk.

    Sen vill jag heller inte egentligen ha telia men är tvungen på grund av de andra bolagens dåliga täckning.

    Innan nästa person skriver in och meddelar den fantastiska nyheten att comviq funkar på deras utedass så kan den personen titta på respektive bolags täckningskartor.

    Ibland är ironi bortkastat men jag hoppas extasy sätter likhetstecken mellan fjollträsk och fjollträsket för då finns även vitsigheten i extasys inlägg annars är det synd att inte kunna se att fjollträsket är stockholm. (Jag friar hellre än fäller ordvitsen)

    ps. Nu väntar jag på ett inlägg från bastuträsk eller olika utedass att comviq funkar där.
    ds.


    (OBS SISTA MENINGEN VAR OCKSÅ IRONI)
    Auktoriserad julmusttestare.

Liknande ämnen

  1. SE z1010 + kontantkort.
    Av Johan i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-22, 10:09
  2. Ladda Kontantkort(GSM)????????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-13, 16:17
  3. Nec e616 + kontantkort=?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 12:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss