Hur lägger man in den nya nyckeln i ett M2 kort eftersom spöket inte har hunnit ut än?
Hur lägger man in den nya nyckeln i ett M2 kort eftersom spöket inte har hunnit ut än?
Filer finns ute... Lika bra att lugna sej så kommer det...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Kör med Mll-soft från norrmännen istället den hämtar nycklar och uppdaterar sig själv. Kanon!!!
Kvast
har du nån adress till dom här norrmännen som är så populära??
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Instämmer med Zam1000 tacksam för svar!!
Kvast var har du hitta det då? :?
Finns program under FILER (M2 Editor) som ni kan ladda in nya keys med i ert M2 kort... Fungerar klockrent... Från TeamPDK...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
har kört spöket förut men nu kör jag M2 Editor från våra grannar.
har hört att den ska vara bättre än spöken någon som vet varför den är det.
Hur går man tillväga med MII editorn kan nån beskriva det steg för steg :?:
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"
@droos
bättre och bättre... det är sak samma... dock MÅSTE du redan ha ett kort som är proggat med spök progget eftersom det lägger in rätt mjukvara och lite andra grejor på kortet... M2 Editor lägger bara in de senaste nycklarna på kortet... Så om Canal Digital skulle t.ex. byta nano igen så MÅSTE du köra spök progget för att uppdatera till ny mjukvara på kortet... Om det nu kommer en ny d.v.s....
@X-Files
nästan samma som med spök progget... tänk på att du MÅSTE ha proggat kortet med spök progget tidigare... sen sätter du din programmerare i phoenix läger och kör M2 Editorn och proggar kortet... svårare än så är det inte...