Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: philipsmottagare

philipsmottagare

Är det någon med philips mottagare och titaniumkort som har fått bild med den nya filen :?: har testat på två andra mottagare och där fungerade det perfekt

Samma här får ingen bild med philips mottagare och titaniumkortet! :cry:

Jag har fått det att fungera,använder OS 1.03

har philips men kör lce22, får inte igång det dock, mottagaren bara hänger sig

provade med OS 1.03 fungerade som med 1.04 bild en liten stund!! :cry:

Ja,tycks vara så att boxen låser sig efter en stund :cry:

La upp en annan fil testa om den är piggare
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jepp,verkar funka bättre

den fungerar tackar

Jag har en Grundig box och får det inte att funka med dom nya filerna till titanium kortet, jag har provat både filerna för mhw och dom vanliga.

det som är lite konstigt är att om jag kör season-interfacet imellan titanium kortet och boxen utan ström eller nått så får jag bild korta stunder, men med kortet direkt i boxen e det helt svart hela tiden.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss