Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: avbrutet samtal

avbrutet samtal

Hur ligger det till med ett samtal där en av parterna glömt lägga på luren? Hur lång tid tar det innan samtalet bryts i alla fall?

Menar du vanlig fast telefoni så ska den brytas rätt snart, kanske ett par minute, max? Så var det däremot inte innan AXE. Då kunde man hålla kvar i luren för att bråka tillbaka mot busringarna. Den kopplade inte ner

Ja det är fast telefoni jag menar.

Något jag hört är att det är skillnad på hur lång tid det tar, beroende på om det är den som ringer upp eller den som rings upp som glömmer luren av. Stämmer detta?

Och ska det har ngn betydelse huruvida det är inrikes- eller utrikessamtal?

Hmm jo det stämmer kanske. Kan det vara så att den uppringde ska kunna få en chans att byta telefon? (lägga på luren och lyfta upp en annan). För när jag själv ringer handlar det bara om sekunder..
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Men det ska i vilket fall som helst inte finnas någon risk att man varken vid in- eller utlandssamtal ska vara rädd för att samtalet ej bryts utan bara fortsätter att ticka om en person glömmer att lägga på?

Liknande ämnen

1. Fler som fått samtal från viasat
    Av Pane i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 21:36

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss