Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Telenor cam

  1. #1

    Telenor cam

    Hej! Kan man få ett titaniumkort att fungera i en telenor cam, Typ B-CAM 2.01 och en nokia 9602s?

  2. #2
    de fungera inte med conax 2.01,men däremot med 3.03 och 4.0.
    2.01 fungera bara i några mottagare. den vers. är kass och säljes på nätet för ca 150kr,daför,att den inte fungera.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Tack, för svaret.

  4. #4
    Jag har 2st nokia 9602s. I en kör jag Conax cam 4.0 och den andra använder jag Telenor cam (står inget versionnummer på och mottagaren visar accesscontrol där det brukar stå modulens namn och version) .Hursomhelst fungerar de jättebra. Jag har testat med olika OS på titanium korten och alla fungerar.

    Toxie kan det mesta om moduler men även solen har fläckar. Testa innan du lägger ner massa pengar på en ny modul.

  5. #5
    8) tur att du kan detta,har en 9600 och 9610 hemma,och dom fungera bara med ver. 3.03 och 4.0,och inte med 2.01.grattis då är du en av dom få,som har lyckads. :?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  6. #6
    Jag ger mig.

    Det satt ett jobbigt klistermärke med streckkod på baksidan av modulen.
    Jag ångade bort den och där stod det faktiskt 3.03.

    Toxie har med 99,9% säkerhet rätt i att 2.01 är kass.

  7. #7
    hade jag inte testad de själv,så hade jag inte svarad,2.01 fungera bara till ryska kanaler,som var tidigare krypterad i conax.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Boxer + telenor
    Av helio58 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 18:22
  2. Nokia 9802s m/season interface og Telenor cam
    Av lasseaf i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 22:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss