Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Hur ska man slippa uppdateringen!

Du är intte ensam med det bråmlem
    Det är conax CA modul ock Titanium kort som jäller på Nokia 9802s det är väll den du har?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Angående thomson,stäng inte av mottagaren,så fort du ställer mottagaren i standbyläge uppgraderas den.Dra ur antennkabeln om det skulle bli strömavbrott.Starta mottagaren innan du kopplar in antennen.Jag undviker tv3,se,no,dkztv,se3+.Jag har klarat mig hittils.de kanalerna vill låsa sig.
    Jag plockade fram min gamla nokia9080 s eller vad det är för siffror.den fungerar med guld.jag startade den innan jag kopplade in antennkabel,
    uppdaterade alla kanaler än fungerar det.Men det kan bero på att det är gammal mjukvara i den ca: 3år 2, någonting

Citat Ursprungligen postat av pena
    Du är intte ensam med det bråmlem
    Det är conax CA modul ock Titanium kort som jäller på Nokia 9802s det är väll den du har?
    japp det är den boxen..

Men hur funkar de? Om man har conax i boxen och sedan sätter i ett titanium kort då byter den till viacces 1 helt plötsligt detta låter lite konstigt..

Jag har ei nokia vad jag har läst så fonkardet ganska bra i nokia9802
    När man har Conax CA modul ock Titaniomkort TMB 1,8,1.xin i fil
    På min humax fonkar det intte riktit jag kan se viasat ock CD men intte på en kort. Det väkslar intte.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra

Vilka moduler funkar på Humax...

**detta är andra ggr:en jag skriver detta så att jag inte får en varning

Det enda jag har testat Conax versiun 4,00 funkar på min Humax

Tänkte mer på något multiCam

Liknande ämnen

1. Slippa köra hela init.d/cron ?
    Av johndoe i forum Linux
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-07, 21:23
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 12:27
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 19:14
  4. [LÖST] Hur funkar uppdateringen av ppv film?
    Av Jezz i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-05, 00:10
  5. Går det att ta bort uppdateringen??
    Av swampen i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-16, 12:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss