Nu tjafsade jag väl iofs inte med ch2001, som jag faktiskt uppskattar eftersom han verkar ambitiös och aktiv. Däremot var det någon som sade åt mig att "hålla käften och tänka efter" och det begriper jag inte riktigt varför jag ska tolerera...
Hursomhelst vill jag i ytterst vänskaplig och konstruktiv ton ödmjukast BE ch2001 om lite utförligare text i sina inlägg eftersom jag faktiskt är uppriktigt intresserad av att förstå det han skriver.




