Ta spök progget från TeamPDK istället då!
Ta spök progget från TeamPDK istället då!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag har inga broblem med andra program . Bara nämde at Normannen fonkar icke hos mei.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Jag vet inte om du har fått svar på detta men en förutsättning är att det är någon match på TV-biljett annars får du samma bild som alla andra .Ursprungligen postat av hellow
Enda gången man kan se ngt som rör sig på TV-biljett är givetsvis när matcherna spelas.
pogramet från norrmänen funkade ej
va hittar ja de andra
Kolla under FILER... Där har du rubbet...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Ja men funkade ju inte för mig med de pogrammet
Jaaa.... :lol:Ursprungligen postat av hellow
Har sett en del som har 4 (!!!) FYRA LNB på samma tallrik, vad ska det vara bra för. Klarar man alla arabkanaler mm på det???
Ikväll ska jag koppla ur CD hyrmottagare å gå på gratis-TV till 100%
Helt underbart!!![]()
Matte
Pogranmet från norrmänen står de =Kort ikke funnet på port 1 och det andra wrong ATR
Det funkade nutack för hjälpen
Jag har så Alla arab kanaler vet jag intte Men masvis med fria kanaler med alla möiliga språk!Ursprungligen postat av Mecman
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s