Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: muli 3.5 fel???

muli 3.5 fel???

fattar inte vad som kan vara fel måste vara brännaren multi 3.5..lånade en kompis och den tycks inte fungera bränna något kort verkar inte känna av kortet står SÄTTER KORT I PROGRAMERINS MODE sedan händer inget får då avbryta progget... fast jag gör likadant som på min ,,jag har en likadan och den fungerar utan problem .. jag misstänker att det är fel på hans , har någon haft samma problem.. gäller garantin i det läget om det fel på den??

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    vad är det för kort ? är det en mp3.5 seriell eller usb ?
    är det en seriell är det viktigt att ha ett frächt 9-voltsbatteri, om det gäller titanium.
    :wink:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

måste vara brännaren

seriell. nätatapter..titanium kort

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    ok, jag kör också med nätadapter, och hade exakt samma problem som du,men för att funka gjorde jag följande, (satte i ett nytt 9-voltsbatteri) mp.106, nergraderade till os1.3, med os-updater, när det var klart körde jag titaniumcard progger 1.10.2, uppgraderade till os 1.6......sen funkade det klockrent :wink: :wink:
    Du kan ju altid testa iaf...
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

@PIRATKING

Om du testat 2 olika MP3.5 på samma PC med samma seriesladd med samma adapter och samma kort, och alltid får samma resultat = den ena fungerar och den andra inte, då måste den vara trasig.

Snacka med Ad-teknik, oavsett om du har garanti kvar eller inte så brukar det inte kosta många kronor att laga den
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Lämnade in min brännare för en vecka sedan men har inte fått tillbaka den. någon som har haft den på lagning. ???

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss