Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Seca 2 !

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Den är inte Ny, detär samma fil med ett annat namn. En allmän regel är inte ladda upp nåt man inte vet att det fungerar .

    Mvh Kalle

  2. #12
    jaså så du tycker att om man hittar nåt på någon sida och inte själv har möjlighet och testa men folk är intresserade av att prova så ska man sitta med det själv, konstiga ideer för det är väl inte så jobbigt att bränna ett kort och prova, så länge man inte utger sig för att ha en fungerande fil ???? Trodde man skulle försöka och hjälpa andra att få free tv.

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Du är då ganska blåögd om du tror att man kan uploada var skit som helst , bara man har goda avsikter. Folk som är intresserade att testa och prova dom hittar sina filer själva. Det ända du uppnår är att hjälpa och sprida fakes. Hjälpa gör man inte genom att sprida filer i blindå .

    Mvh Kalle

  4. #14
    Men om alla hittar och kan allt då behövs inte det här forumet då, snacka om blåögd, skärp dig lite.

  5. #15
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Det här forumet behövs visst för här finns bland annat en samling av kontrollerade filer. Du väl lagt märke till att här kan du bara göra förslag vad som ska finnas för filler. Sen bör du tänka på att ingen av dina SECA2 filer finns kvar på Vkeys och att grabbarna där hålla reda på var skiten kommer ifrån. Men jag tror det är inte lönnt och försöka att få dig och tänka till litet i förväg . Fortsätt du att sprida din fake filer och känn dej som den stora välgöraren.

    Mvh Kalle

  6. #16
    Ja jag ser ingen större andledning till att fortsätta denna diskussionen i och med att du är ute och cyklar lite och har förövrigt lagt upp en enda fil på vkeys som var uppdaterad igår vid 23 tiden där jag kommenterade att den inte var testad, och om någon vill prova den så är det upp till dom, att grabbarna på vkeys tar bort filer som inte funkar är ju kanon så inte fake filerna ligger kvar men någon måste ju testa för att man ska komma fram till detta, bara synd att inte alla är lika utrustade som dig och kan testa allt som man kommer över. Men Men vissa är lite nitiska och andra inte, jag laddar inte ner något jag inte är intresserad av att testa och framför allt inte om det står uttryckligen att filen inte är testad. Inga hard feelings men för att komma någonstans här i världen måsta man testa sig fram.

Liknande ämnen

  1. Seca 2
    Av tonu i forum Seca Mediaguard
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-24, 22:33
  2. Seca 2
    Av mike82 i forum Seca Mediaguard
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-24, 16:45
  3. Nya MII med Seca
    Av gunnar i forum Seca Mediaguard
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-10, 10:12
  4. seca 2
    Av rottweiler i forum Seca Mediaguard
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 13:07
  5. Seca 2??
    Av Badboy i forum Seca Mediaguard
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 12:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss