vi stockholmsjävlar tänder ju på allt.
sköön valborg och glöm inta att nu när boxer är borta så kanske man kan umgås.........
Monopol, scattegori, klädpoker... you name it.
:dance:
vi stockholmsjävlar tänder ju på allt.
sköön valborg och glöm inta att nu när boxer är borta så kanske man kan umgås.........
Monopol, scattegori, klädpoker... you name it.
:dance: