Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Köpråd!

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Hej Toxie
    Vilka inställningar måste man göra i en MP3.5 ? Jag har inte hittat några än , men den har fungerad i alla år utan bekymmer. Men i forumet finns även folk som undrar åt vilket håll dom ska stoppa kortet i brännaren. Det är som med fotboll vi har alla våra favoriter och jag flinar alltid gått när min kompis svär över sin Multipro .

Mvh Kalle

Citat Ursprungligen postat av toxie
    I Multipro ändra du aldrig några inställningar som du måste göra med AD Tekniks brännare,forumet är fullt med folk,som fick skicka sina brännare dit för upgraderinga,så enkelt är de.
    Vet inte vad du snackar om, men inte ändrar jag några inställningar med min MP3.5! Men jag fattar väl inte vad du menar med "ändra inställningar"?? För mig är det den bästa brännaren jag testat i den prisklassen, men är nog så att smaken är tudelad! Så att diskutera smaksak är lönlöst anser jag, så länge dom klarar av vad dom ska! Och, jag har ALDRIG gåt bet att bränna något kort med MP3.5!

majos

då har har du aldrig testad nåt annat,och var glad ,att den fungera.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

MP3.5 USB från ad teknik helt klart!
    Fungerar klockrent

Citat Ursprungligen postat av toxie
    då har har du aldrig testad nåt annat,och var glad ,att den fungera.
    Sluta att skriva en massa skit överallt, & läs det andra skriver! Om du läser det jag skriver, så framgår det klart & tydligt att jag testat andra också, men det ser väl inte du, för du vill bara ha sista ordet & verka stor/kunnig, men det är du inte!

majos

Liknande ämnen

1. köpråd mobil
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 21:03
  2. köpråd Dvb-C
    Av pazante i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 12:23
  3. Köpråd
    Av mmmvvv i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 17:29
  4. [LÖST] Köpråd tv-kort
    Av ComhitDala i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 10:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss