Har nu provat lite.

CD går fint på os 1.03 (högre os funker ej) både med "vanliga titaniumfiler och TMB filer.

Får ej viaccess att fungera:

När jag monterade upp parabolen och de två LNBérna hade jag ej någon switch, körde enbart med det ena mot THOR. Mjukvaran i boxen var då v01.00.01. När jag då stoppade i titaniumkortet med TMB filerna och gick in i menyerna för CA så såg det ut precis som det beskrivs i readme filerna till TMB. Testade ej mot sirius eftersom jag ej klättrade upp på taket och bytte LNB manuellt.

Gjorde en uppdatering av mjukvaran i boxen (innan jag monterade switchen) till den senaste och enda upplagda på Kaons hemsida v03.05.05. Efter denna uppdatering ser inte CA menyerna ut som förut. Man kan alltså ej göra val enligt readme filerna. I infot i boxen står det att det är version 3.00.07 på den inbyggde conax modulen. Som sagt CD fungerar efter box uppdateringen.

Någon som har tips om vad göra.
Kan man modifiera TMB filerna i den högre skolan på något sätt?

Har försökt få tag på en äldre mjukvara till boxen men har ej lyckats, finns det någon på detta forum som har en äldre mjukvaru version sparad eller vet var man kan få tag på en?

/Mekis