Är den godkännd för via eller inte??? Vad kommer att hända med min motagare den tar via + conax idag blir den bara ett bojsänke eller inte tacksam om nån vet !!!!!!!!!
Är den godkännd för via eller inte??? Vad kommer att hända med min motagare den tar via + conax idag blir den bara ett bojsänke eller inte tacksam om nån vet !!!!!!!!!
om NDS blir knäckt så kommer de nog komma ut NDS moduler ut på marknaden.. då ere bara att köra på en modul. Inget kommer hända med din mottagare..
Det är inte godkänd.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
spelar ingen roll,om de finns moduler.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Det fins altit en lösnig för en samy 9500via ci
Var inte orolig.En samy klarar det mesta
Till tossun : på z** w.sidan det finns ett fil som heter samsung 118...., som man kan öppna seca2 , har du provat ?
Har kört den redan från börgan funkar bra.
Men du måste köra EMU 4.2 eller den nya 4.3
och en ny ram fil så att S2 Cd skall funka.
tILL TOSSUN :Går det att göra likadan med 9500EMVIA ? Vilket kort ska man ha sedan ? guld ? fun ? eller TC ? tack för svar !
Samma som 9500 viaci det går meg guld fun och silver
even med ett original cd kort.
Kan du säga var jag kan hämta ram fil ? föresten vad är skillnad mellan 9500emvia och 9500viaci ? om min sammy 9500emvia har patchat med
version 118, kan den öppna seca2 om jag kör den med TC ?( utan att ha EMU 4.2eller 4.3)