Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Hjälp önskas!

Badboy
    Gäst
    nej när du öppnar brännar programet så lägger du inte in några koder utan du lägger bara in klara hex filer för bränning.. du kan bl.a ladda ner parabol nisses editor..när du går in editorn klickar du på öppna hex fil.. dvs den geo 34 hex filen. sem går du in på kod sidan här på forumet kollar vilken ident koderna har sen knappar du in det under samma ident i din hexfil.. när du gjort de på alla viasat koder som ligger här på kod forumet..klickar du på spara... sen går du in i ditt brännar prog laddar upp den hexfilen du soarat o sen bränner du..då ska allt funka... om du inte fattar va jag skrivit så kan du adda mig på msn...så kan vi gå igenom allt steg för steg.. mitt mail e Fitt_Hunter@hotmail.com ..... skönnt mail lr hur :lol: :lol:

Jag skaffade goe 34 programmet men men skall jag lägga in siffrorna i det progammet

Lättaste för dei är gå till www.stopstop.ubb.cc prova dåm här 3 file vilcket passar dit motagare bäst.
    Goldcard filen
    Barraguda filen
    Triax filen
    Dem är allihopa till Galaxy Goldrort ock behöver ei ändras någåntig.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Liknande ämnen

1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-03, 08:50
  2. Förslag på HD-box önskas
    Av ranchn i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 15:24
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-10-01, 21:29
  4. hjälp med viasat önskas
    Av lillen49 i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-03-13, 22:01
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 02:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss