Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Boxer Problem Vissa kanaler flygerbilden runt på skärmen

Force 320T ... hur gör jag en total resett

Det står på www.force.tv under support -> FAQ

Var det samma problem om du använder UHF-kanalen?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Jag har hört av en boxerleverantör i dag att det kan bero på att sändningen är i 16:9 format och att tv´n bara klarar 4:3

WGQ
    Gäst
    Felet är att du antagligen har en drossel i nättdelen som är lös, har du köpt den så lämna in den så fixar dom detta. en liten lödning behövs, har detta problem med några stycken som jag har sålt :shock:

ok ska ringa affären imorgon

Perfekt.

Och för att förklara det där med UHF-kanal...Forcen sänder även ut vald bild/ljud på en kanal som man kan ta in den som en vanlig kanal genom tunderdelen på TVn. Tex om man inte har scart på tv'n. Hoppas du förstår vad jag menar. Videoapparater gör också så.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

har löst det nu det var inställ på 16:9 bilden skulle ställas in Via Tv men ändrade det till remsa och nu funkar det

Liknande ämnen

1. Problem med vissa HD-kanaler.
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 21:16
  2. Problem med vissa kanaler!
    Av 85anni i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 09:27
  3. Problem med vissa kanaler
    Av mastrom i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 08:52
  4. M2 problem vissa kanaler
    Av swatboy25 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 07:00
  5. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-05-10, 19:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss