Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: låsning!

  1. #1

    låsning!

    nu undrar jag varför det ska hållas på och låsas en massa trådar på det här forumet!? tycker det händer varje gång det börjar hetta till och diskusionerna börjar bli lite intressanta!
    är crew lite maktgalna eller vad?
    tyckte t.ex. att tråden med äment Patetisk verkade väldigt intressant men den låses utan motivering! Dumt!
    Ok.. jag förstår självklart att all form av marknadsföring av nasere trådar låses.. men alla andra trådar måste man ju få prata lite i utan att vara rädd för crew!!

    Skriv gärna vad ni tycker om detta fort.. innan crew hinner låsa denna tråd också!

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vi låser de trådar som inte följer regler eller som inte längre följer den rubrik som är satt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    ehrlig Gnäll gnäll ock åter gnäll ! Har du inget vätig ock kåmma med?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  4. #4
    jaha och det har du pena? verkar inte så på ditt inlägg iaf

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är sånna här trådar vi inte vill ha i forumet och därför låser vi dom innan det går för långt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    tror pena borde gå i skolan istället för att hänga här

    edit: gult kort, personangrepp.

  7. #7
    Vilcket skola?
    Är intte det här skolan att bränna kort?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Så nu spårar det ut som vanligt... Tråden låses eftersom inget av det ni pratar om har med Comhem att göra...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Varför alla dessa personangrepp? De är de som får oss att låsa tråd efter tråd efter tråd för att de jämt finns folk som har något sjukt behov av att trycka ner andra....

    //Stimo

Liknande ämnen

  1. Låsning av dreambox
    Av drimis i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 19:54
  2. Har det blivit någon låsning
    Av PePe i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 10:46
  3. [LÖST] 24 h låsning
    Av kenneth711 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-30, 21:48
  4. [LÖST] Uppgradering och låsning av boxen
    Av nico9 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-14, 20:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss