Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Ny key21 på gång

  1. #11
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @Megaman

    Fick reda på det av en kille som sitter å loggar
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #12

  3. #13
    Han bör kunna åka hem och lägga ut dem här sen!!!

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av snugge
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Citat Ursprungligen postat av Mecman
    Vad gäller då? Är det en ny spökfil man ska vänta på till sitt M2-kort?
    I så fall, hur låg tid kan det ta?

    Mvh Novise Matte :lol:
    Ja bytar dom nyckel så är det uppdaterade filer som behövs... Fast TeamPDK har ju släppt ett program som du kan editera in nya nyckeln i ditt M2 kort direkt... Så om nyckeln kommer snabbt som den gjorde sist kan du använda det progget också... Du hittar det under FILER eller hos StopStop...
    Vilken ATR skall man ha till philips motagare
    Det är inte säkert editor funkar på lena ph

  5. #15
    Bara för att man ser att en nyckel laddas upp så betyder det inte att man vet vilken det är, isf hade allt vart betydligt enklare :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #16
    T-
    Jag håller inte med där men lämmnar inget för eller imot svar

  7. #17
    Rattle
    Gäst
    Vilken ingenjör som helst kan klura ut att om dom alltid laddar upp två nycklar sammtidigt (nästan iaf) och nyckeluppdateringarna är längre än abbonemansuppdateringarna (alltid) så kan man dra slutsatsen att när den ena uppdateringen plötsligt ändras så är det nått på gång, Usch vilken lång och krånglig mening det blev men ni kanske förstår ändå

    /Rattle

  8. #18
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Om det skulle gå att läsa ut vilken nyckel det var dom ladda upp så skulle ju det inte vara några problem att få fram de senaste nycklarna... Ändå tar det ett tag innan dom kommer ut... Och enligt TeamPDK så får dom sina nycklar från en insider på Canal Digital... Kanske inte är sant men ändå... Isf skulle vi ju haft de senaste nycklarna redan nu...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #19
    I den sista m2 filen står det "Key 20 taken from SLE66 card."
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  10. #20
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Yepps... Näst sista också (v10.0)...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Får ej i gång mitt M2
    Av sveab i forum Canal Digital
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 15:57
  2. Key21 publik
    Av csan i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-23, 14:42
  3. frågor om key21
    Av pitbullsweden i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-15, 16:19
  4. omkodning på gång?!
    Av AlkaA i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 16:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss