Jag har ingabroblem heller. TV 1000 har intte varit analog på lännge.
Det kanvara Viasats opgraderingar Vad harni för motagare såm har broblem?
Jag har ingabroblem heller. TV 1000 har intte varit analog på lännge.
Det kanvara Viasats opgraderingar Vad harni för motagare såm har broblem?
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Iiiih. Deaaas
Hur länge kan man klara sig utan att uppgradera?
Tills Viasat släcker Viaccess systemet... När dom kommer göra det är ännu oklart dock...Ursprungligen postat av birre
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Aha okej..
Tack för hjälpen.
hoppas att vi klarar oss året ut.
viasat hade sändningsproblem tidigare idag, bör vara åtgärdat nu![]()
droos
Skrivet: Idag 11:09 Ämne:
--------------------------------------------------------------------------------
hoppas att vi klarar oss året ut.
Skulle inte tro det.
Vad jag har hört, så kommer nersläckningen av Viaspratts viaccess-sändningar den 7/7 "antagligen" att skjutas upp, detta efterssom dom inte har hunnit med alla uppgraderingar och sånt där...dessutom krånglar vissa mottagare på det nya systemet.
Frågan är bara hur mycket uppskjutet det kommer att bli?? Den personen jag snackade med (som jobbar i branschen) pratade om att det kanske blir året ut...fast inget är såklart säkert...
När Viasat kommer att släcka viaccess låter vi vara osagt eftersom det kvittar var ni hört det ifrån så är det omöjligt att någon kan veta det... Inte ens Viasat själva har satt ett datum för det...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Näe..de e bara som det har stått lite här och var på internet, framförallt detta forum, och som det har viskats om. Man ska ju inte tror på alla rykten, men normalt brukar det lika åtminstone en liten gnutta sanning i rykten, eller hur?
Men det kan ju iförsig vara skit samma...den som lever får se...