Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: När nyckelbyte skett..

  1. #1

    När nyckelbyte skett..

    hur gör jag då för att få mitt M2kort att fungera så snabbt som möjligt med hjälp av M2-editorn?

    /Novis

  2. #2
    d väntar tills nya koder finns tillgänliga

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Med M2-editorn behöver du bara ha tag på den nya nyckeln... Och så fort den blir publik ligger den under KODER här på forumet...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4

    MII-editor?

    Beskriv gärna skillnaden mellan "ny nyckel=editera" och den fil(MII-zip) som finns på tvärnitsidan?Låt säga att tvärnit kommer ut med samma sorts fil som finns nu,men med ny nyckel i efter att c**** kodat om,(för det kommer ju snart)måste man editera den då,eller räcker det med att man gör som den här gången(spöket osv osv?)
    Jag förstår att det beror på hur nyckeln "presenteras"(och om den överhuvudtaget släpps)men frågan är kan man använda "det gamla spöket"fast med ny nyckel?Det bästa vore om det kom som "förra" gången,då är det bara att ta bort det gamla "spöket" och ladda med det nya-eller?Och när jag ändå håller på,måste jag göra en erase på kortet för att få in det nya,eller är det bara att ladda"över"
    Det här blev långt-och till vissa delar kanske svårt,men de insatta förstår vad jag menar.

  5. #5
    Hitils hardet kåmmit en ny spöke Mll kurt behövs intte raderas Titaniom kort behövs men det är en annan brogram
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Liknande ämnen

  1. Nu har det äntligen skett, hehe
    Av negotiator i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-05-14, 19:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss