Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Dålig stämning

  1. #1
    Pudde67
    Gäst

    Dålig stämning

    Har aldrig varit med om maken till board med så usel stämning.
    På andra board man är medlem brukar man ha som sed att inte klanka ner på varandra,här verkar det vara tvärt om. :-(

    Låt oss säga att nisse_x talar om att en polare till honom har lösning på G. Då kommer Nisse_x att bes dra åt helvete av folk på detta board bara för att han inte har lösningen just nu.
    Den dagen Nisse_x verkligen har en lösning...tror ni han kommer att dela med sig hit då ?...Knappast.

    Få se hur länge det dröjer inan mitt inlägg kommer att låsas ,dissas.

    Hoppas jag har fel..

    Pudde

  2. #2

    Re: Dålig stämning

    Inte för att jag vet vilka forum du brukar besöka, men ingenstans bland dom forum som jag brukar besöka uppskattas det att höra historier om polarns brorsa som har en kusin som snart har fixar det.

    Det är väl tur att vi lever i en fri värld och kan välja var vi vill vara :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Pudde67
    Gäst

    Re: Dålig stämning

    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Inte för att jag vet vilka forum du brukar besöka, men ingenstans bland dom forum som jag brukar besöka uppskattas det att höra historier om polarns brorsa som har en kusin som snart har fixar det.

    Det är väl tur att vi lever i en fri värld och kan välja var vi vill vara :wink:
    Visst är det så T-Bird...Men just nu lever vi ju alla på hoppet.
    Om alla inlägg blir dissade,Vad är det då för mening med att ha forumet öppet överhuvutaget ? På de board som jag snackar om har vi ett hyffsat skönt umgänge ändå ,där fan och hans moster blir avhandlade med många sköna garv som följd. Men jag respekterar om ni inte vill ha det så på just detta Board. Som du sa "Världen är ju fri" och jag behöver ju inte va här om det inte passar mig. :wink:

    PS. Jag har en brorssas systers döda farsa som säger att... LOL ...skojja bara...

    MVH
    Pudde

  4. #4
    Vadå lever på hoppet ?? Uppskattar verkligen inte när någon pajas sitter o ljuger om att pirat kort skulle finnas ute på marknaden som nån jäkla nasare har tillverkat..........Bättre att se verkligheten i vitögat dvs. det finns inga piratkort och det kommer att dröja......Tyvärr :cry:

    På andra Forum kanske det är okej att sitta och driva med varandra men inte på ett som ska baseras på fakta.....Har jag rätt ??

  5. #5
    Pudde67
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Vadå lever på hoppet ?? Uppskattar verkligen inte när någon pajas sitter o ljuger om att pirat kort skulle finnas ute på marknaden som nån jäkla nasare har tillverkat..........Bättre att se verkligheten i vitögat dvs. det finns inga piratkort och det kommer att dröja......Tyvärr :cry:

    På andra Forum kanske det är okej att sitta och driva med varandra men inte på ett som ska baseras på fakta.....Har jag rätt ??
    Visst är det så att det mesta är skitsnack och rykten,men det tycker jag att man kan avgöra själv utan att hugga huvet av folk för det.
    Som sagt ...varför ha forumet öppet om ingen får yttra sig ?
    Då kan man ju fixa en maillista istället....eller ? När lösningen kommer så får alla ett mail. Men en del kanske tycker det är cool att glo på en sida med 0 inlägg...vad fan vet jag.. :shock: :shock: :shock:

    CU B&G
    Pudde signing out 4 ever

  6. #6
    5 inläg Pudde67= Nasare
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @Pudde67

    Vi har vid ett flertal tillfällen sagt att vi inte vill ha en massa inlägg som bygger på lös fakta eftersom då blir det mass spam i forumet med massa onödiga trådar... Utan det vi vill ha här är rent fakta när det gäller detta... Du kan ju själv tänka dej hur skoj det är att läsa ett inlägg om dagen där det står "jag har en polare som känner en kille som har en flickvän som har en son som ligger med sin mamma som har ett kort som fungerar"... Du förstår kanske poängen? Vi vill alltså inte ha en massa onödiga trådar här när det redan finns 100 kopior av det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    1 inlägg Pirjut = Nasare?

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @penan & pirjut

    Det är sånt som ni precis gjorde som skapar dåligt stämming... Några fler hänger på och gör samma sak, det blir en massa gnäll och till slut så är allt kaos... Så ingen fler onödiga inlägg tack!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    @Deaaaaaas

    du har helt rätt. för att följa upp min debut har jag ett förslag som kanske skulle minska antalet låsta trådar:

    om alla länkar till kortsäljare skulle samlas i en tråd? då skulle antalet lurade kanske minska och reklamtrådarna försvinna. kanske den dåliga stämningen skulle samla där. en tanke bara...

    skulle dessutom vara kul att se hur många det finns.

Liknande ämnen

  1. dm800 dålig snr
    Av fujifilm i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 12:32
  2. <Dålig signal.
    Av kurdsson i forum Boxer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 18:33
  3. Dålig mottagning
    Av kalle2345 i forum Boxer
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-09-09, 23:17
  4. Dålig signal
    Av fox i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 09:13
  5. Tråkig stämning
    Av Da Geek i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 16:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss