Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 34

Ämne: canal +

canal +

hej pöjkar jag teckna ett abbonemang för bas + canal+ för 300 spänn i månaden.
    Jag e intresserad av nhl hockeyn men det kan man glömma för nu sänder dom på canal sport som jag ej kan få in med boxer.
    jag säger bara fy fan vilka svin.

så alla som vill se stanley cup teckna inte abbonemang på boxers canal plus för då får ni se repris efter repris av samma film

:twisted: :twisted: :twisted: grrrrrrrrr

jag fattar varför canal plus kostar 140 kr i månaden samma filmer på 3 kanaler hela tiden - det som e intressant stanley cup :evil: kunde like gärna skänka bort skiten :evil:

känner mig bara lurad

hur länge täcknade du abbonemanget på ett år eller? annars kan du ju bara häva det.

Skulle jag nu mot förmodan täckna ett abbonemang hos ett företag som tex boxer så skulle jag nog checka deras kanal utbud innan :roll:
    --> NOLLTOLERANS <--

Saxat från Canal+ hemsida:
    http://www.canalplus.se/minisite/new/fs.asp

"Alla de viktiga matcherna, samt studioprogrammen Hegerfors Lördag och Supersöndag kommer fortfarande att gå på CANAL+."

"Kommer ni att flytta sport från huvudkanalen till CANAL+ SPORT som inte alla kan se?
    Nej, endast enstaka matcher vid behov."

Som jag förstår kommer Canal+-kanalen fortfarande att sända all fotboll och hockey som sänds i dagsläget?

kan man se canal + fortfarande på boxer?
    med piratkort, isf vilket?

Citat Ursprungligen postat av the judge
    kan man se canal + fortfarande på boxer?
    med piratkort, isf vilket?
    Fantastisk fråga. Gå till forumets framsida, läs den röda texten. Eller titta längst upp i mitten av denna sida.
    Och ja, Canal+ går på Boxer.

jag menade, att kan man se canal+ med något piratkort som fortfarande funkar, just för dom kanalerna efter omkodningen?

Men var det som stod där så oklart?

Hur skulle du uttrycka att det inte finns några som helst chanser att titta på något kodat som sänds på boxer, så att det blir ännu tydligare?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Om ni tittar lite längre upp så kan ni alla läsa följande:

"Ja det är sant, Boxer har bytat system. Inga nya filer eller lösningar finns. Inget vet heller inte när/om det kommer att komma. Mass-trådar med frågor som "när kommer nya filer?" eller som bygger på lösa rykten undanbedes!"

Läs det innan ni börjar å fråga om kort eller filer... För det finns INGA!!!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Mozez
    Saxat från Canal+ hemsida:
    http://www.canalplus.se/minisite/new/fs.asp

"Alla de viktiga matcherna, samt studioprogrammen Hegerfors Lördag och Supersöndag kommer fortfarande att gå på CANAL+."

"Kommer ni att flytta sport från huvudkanalen till CANAL+ SPORT som inte alla kan se?
    Nej, endast enstaka matcher vid behov."

Som jag förstår kommer Canal+-kanalen fortfarande att sända all fotboll och hockey som sänds i dagsläget?
    I natt visar dom nhl match på canal + sport som vi med boxer inte kan se men inte på boxers 3 canal + kanaler :evil: och om slutspelet i nhl inte är viktiga matcher då kan man undra vad som e viktiga matcher.
    Jag förnyade mitt grundabbonemang 12 månader för att få 4 film och tog canal + för att få nhl och att priset var rimligt.
    Men det verkar inte som dom visar matcherna.

Liknande ämnen

1. Canal Digital med Canal+ multiab
    Av thomasiby i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 16:24
  2. får in canal + film3 men ej canal+ :(
    Av cliosport i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-01, 20:25
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss